Központi telefon:
Cím:
1097 Budapest, Ecseri út 7.
Ügyintézés
H-SZ: 10:20 – 12:35; 14:00 – 16:30 CS: 10:20 – 12:35; 14:00 – 16:00 P: 10:20 – 12:35

Adatvédelem - adatbiztonság

Adatvédelem - adatbiztonság
A Budapesti Komplex SZC valamint a BKSZC Gundel Károly Szakképző Iskolája adatvédelemmel kapcsolatos szabályozása a lap alján letölthető szabályzatokban olvashatóak.

 

 

 

 

Adatvédelmi tájékoztató[1] törvényi előírás alapján történő adatkezelésről

 

 

A Budapesti Komplex SZC Gundel Károly Szakképző Iskolája tájékoztatja Önt, hogy gyermeke alábbi adatait a tanulói jogviszony létesítése és fenntartása, illetve a szakképesítés megszerzéséhez szükséges feltételek biztosítása céljából kértük be, törvényi előírás, felhatalmazás (a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC tv. 41. §; illetve a szakképzésről szóló 2011. évi CLXXXVII. törvény) alapján.

 

Tanuló

  • neve

  • születési helye és ideje

  • állampolgársága

  • lakóhelyének, tartózkodási helyének címe

  • társadalombiztosítási azonosító jele

  • oktatási azonosító száma

  • a tanuló diákigazolványának sorszáma

  • a tankönyvellátással kapcsolatos adatok

  • kiemelt figyelmet igénylő tanulóra vonatkozó adatok.

  • nem magyar állampolgár esetén a Magyarország területén való tartózkodás jogcíme és a tartózkodásra jogosító okirat megnevezése, száma

  • egészségügyi alkalmassági, továbbá a pályaalkalmassági követelményekre vonatkozó adatok

  • az iskolai rendszerű szakképzésben munkaruha biztosításához szükséges adatok

 

 

Szülő, törvényes képviselő

  • neve

  • lakóhelye, tartózkodási helye

  • telefonszáma, e-mail címe

 

Az adatok bevezetésre kerülnek a beírási naplóba, elektronikus naplóba, törzskönyvbe; illetve a tanuló nyilvántartásra szolgáló központi elektronikus adatrendszerekbe (pl. KIR, INYR, NETFIT-rendszer) is felvezetésre kerülnek. Az adatok ezen rendszerekben történő továbbítása megfelelően biztosított. Az adatok a jogszabályi előírások szerinti határidőig kerülnek megőrzésre.

 

Tájékoztatjuk, hogy adataival kapcsolatban:

  • azok megváltozása, vagy esetleges véletlen elírása miatt Ön adathelyesbítés kéréssel fordulhat az iskolához, kérelmében feltüntetve a helyesbítéskérés okát, illetve megnevezve a helyes adatokat tartalmazó közokiratot (helyesbítéshez való jog);

  • jogosult arra, hogy az iskola szabályzataiban meghatározott módon személyes adatairól és azok kezeléséről tájékoztatást kapjon (hozzáférési jog);

  • a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál panaszt nyújthat be.

 

 

 

 



[1] Az Európai Parlament és a Tanács 2016. április 27-i (EU) 2016/679 Rendelete a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) előírásai alapján.